.::پايگاه اهل البيت عليهم السلام::. .
.

 

رم افزار مفاتیح الجنان یکی از بهترین و کامل تریننرم افزارهای مذهبی کامپیوتر می باشد. این نرم افزار دارای تمامی دعاها، زیارات، اعمال و ملحقات است و شما میتوانید به آسانی به متن آنها دسترسی پیدا کنید. امیدوارم که این نرم افزار مفید واقع شود. مفاتیح الجنان مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها و … که از طرف پیغمبر اکرم و ائمه صادر شده است.
این مجموعه، با دقت و ترتیب خاص و با ذوق و سلیقه و احاطه وسیعی که مولف محترم آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشت، از بهترین و معتبر ترین کتب و ادعیه، گردآوری شده است.

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۴٫۶ مگابایت 

رمز: www.3sotdownload.com



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت0:22---25 ارديبهشت 1392
سلام خسته نباشید سایتی خیلی خوبی دارید خیلی استفاده کردم . من برنامه مفاتح الجنان را دانلود کردم ولی وقتی می خوام باز کنم رمز می خواد . چجوری رمز را پیدا کنم؟
پاسخ: بفرمایید این هم رمز مفاتیح الجنان: www.3sotdownload.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تمامي حقوق مطالب براي .::پايگاه اهل البيت عليهم السلام::. . محفوظ مي باشد