.::پايگاه اهل البيت عليهم السلام::. .
.

 

size: 6.2 MB

برنامه قرآنی ذکر ویژه ماه مبارک رمضان Zekr v0.7.1

این نرم افزار شامل مجموعه از ذکریات کامل قرآنی می باشد که شما می توانید در این برنامه به همه ی آنها دسترسی داشته باشید. همچنین این نرم افزار دارای امکانات فراوانی بوده از جمله میتوان به قرات آیات با صوت بسیار زیبا و دلنشین و نیز ترجمه صحیح آیات به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی اشاره نمود.

 

size: 1.99 MB

نسیم رحمت نسخه یک ویژه ماه مبارک رمضان

نرم افزاری با عنوان نسیم رحمت  که کاری از گروه نرم افزاری شیعه ها می باشد. شما در این نرم افزار به موضوعاتی از قبیل:
مقالات پیرامون ماه رمضان. مطالبی پیرامون روزه و احکام آن. دریافت تصاویر ویژه ماه رمضان. دریافت فایل های صوتی.
و ...

 

size: 55.9 MB

قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان Quran Flash Portable

این نرم افزار جزء کاملترین نرم افزار قرآن می باشد که تا به حال برای رایانه ساخته شده و بسیاری از مسلمانان جهان از آن برای خواندن قرآن در رایانه استفاده می کنند. البته بکار بردن نام نرم افزار برای آن چندان مناسب نیست زیرا این قرآن در قالب یک فایل فلش با امکانات فراوان ساخته شده است.

 

size: 65.5 MB 

نرم افزار قرآن در Word
نرم افزار قرآن در Word با امکانات مختلف از جمله درج آسان متن، ترجمه و نشاني کامل آيات مورد نظر در محيط    word  به همراه ترجمه فارسي و 17 ترجمه خارجي
راهنمای استفاده: جهت اجرای برنامه در کامپیوتر نرم افزار [Virtual CloneDrive] را نصب کنید. بعد از نصب این برنامه یک درایو مجازی در ویندوز شما ساخته خواهد شد به نام Virtual CloneDrive (که از قسمت My Computer ویندوز قابل دسترسی میباشد) ، حالا بر روی این درایو مجازی ساخته شده کلیک راست کرده و از قسمت Virtual CloneDrive / Mount فایلی را که از حال فشرده خارج کرده اید را باز کنید.هم اکنون می توانید با کلیک بر روی درایو مجازی نرم افزار را نصب کنید.
 

size: 400 MB 

پارت 1 / 2 / 3 / 45 / 6 / 7 / 8 / 910 / 11 / 12 /13 / 14

نرم افزار علمای عرفان
نرم افزار مذهبی علمای عرفان جامع ترین و کامل ترین کتابخانه ی نرم افزاری است که شامل زندگینامه علمای عرفان واخلاق ،مجموعه کتاب هایی درپیرامون امام زمان (عج) ، شامل صدها جلد کتاب اخلاق و سیروسلوک از علمای نامی همچون ایت الله سیدعلی آقای قاضی ، آیت الله کشمیری ، آیت الله انصاری همدانی ، آیت الله بهجت فومنی ، حضرت امام خمینی ره و...
و همچنین شامل آلبوم تصاویر علمای اخلاق و عرفان و تعدادی از فیلم های کمیاب از علما و همچنین بخش صوت و تصویری این نرم افزار که همگی در هر چه زیباتر و گرانقدرشدن این نرم افزار کمک کرده تا کاربران راسخون بهره وافی و کافی و اجری معنوی ببرند.
ابتدا تمام پارت های نرم افزار را دانلود سپس با برنامه ی WinRar آن را از حالت فشرده خارج کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تمامي حقوق مطالب براي .::پايگاه اهل البيت عليهم السلام::. . محفوظ مي باشد