.::پايگاه اهل البيت عليهم السلام::. .
.

 

 

 

معرفي منابع كاربردي با تقويت‌ مهارت‌هاي زندگي

(مفيد براي خانواده‌ها، مربيان، دانشجويان و مراكز مشاوره)

نرم افزار «کتاب‌درمانی»،با معرفی منابع کاربردی (سی‌دی، سایت، مراکز مشاوره، و کتاب)برای ارتقاء بهداشت روان فرد و خانواده‌ها تهیه شده‌است، که در سه حوزه بهداشت روان یعنی «پیشگیری»، «درمان» و «بازآفرینی» مفید است. علاوه بر آن، با معرفی سایت‌های علمی، برای دانش افزایی مشاوران و دانشجویان رشته روان‌شناسی و علوم تربیتی منابع خوبی معرفی می‌کند.

عبارت «کتاب درمانی» همان‌گونه که در کتب تخصصی بیان شده است، برخلاف ظاهر عبارت، فراتر از كتاب و درمان است؛ «كتاب» شامل نوار، نرم افزار، سايت و كتاب مي شود و «درمان» شامل مجموعه ازمهارت‌های خودیاری و زندگی و تدابیر پیشگیرانه و درمان و باز آفريني (بهداشت روان )است.

 

 

نرم‌افزار کتاب درمانی تلاشي جهت رفع نگراني ها و دغدغه‌هاي مثبت است.

این نرم افزارها که با تلاش متخصصان دینی و تربیتی و کادر فنی انجمن ساخته و شکل گرفته است حاصل روزه ها و ماه ها تلاش علمی و فنی این عزیزان است که در طبقی از اخلاص نهاده اند و با شوق و ذوق و با افتخار و بدون هیچ توقعی آن را به علاقه مندان مکتب اهل بیت و همه آزادی خواهان و پیروان راستین حقیقت تقدیم می کنند.

 

 

 

این نرم افزار شامل:

1- معرفي كتاب:

در اين بخش به معرفی 1700 جلد کتاب در 8 بخش جوان و نوجوان ،مطالعه روشمند ، همسران ، بانوان ، ازدواج ، تربیت فرزند ،زندگی روشمند ،اختلالات روانشناختی پرداخته شده است. 

2- معرفي سايت :

معرفی 1000 سایت در دو سطح عمومی و تخصصی

3- معرفی نرم افزار:

معرفی بیش از 200 نرم افزار و سی دی که در 10 بخش طبقه بندي شده است.

4- مشاوره تلفني:

در اين بخش فرق بين سه مفهوم راهنمايي، مشاوره و روان درماني بيان شده و مرزها، امتيازات، محدوديت‌ها ، هزينه هاو... مشاوره تلفني را نشان داده شده است.از نکات جالب توجه اين بخش معرفی مراکز مشاوره تلفنی کشورهمراه با تلفن و توضیحات کامل مي باشد.

5 - معرفي مراکز پاسخگو و توليدات رايگان :

در اين بخش به معرفي مرکز ملي پاسخگويي و ساير مراکز پاسخگويي معتبر در زمينه مسائل ديني و ... به همراه ارائه نرم افزارها و توليدات رايگان پرداخته شده است.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تمامي حقوق مطالب براي .::پايگاه اهل البيت عليهم السلام::. . محفوظ مي باشد